Autumn feelings

DSC_8733_FotorDet har varit en fantastisk dag! Jag har varit utomhus sedan klockan tio och kom just hem. Jag och pappa har varit på Vänga mosse där vi fotade och grillade korv. Tanken var att vi skulle åka hem efter det, men det var svårt när flera fina platser snurrade runt i bakhuvudet! Vi visste ju att det kunde vara den sista riktigt vackra dagen ute innan löven faller till marken och då går det ju inte att låta bli.. Vi hade ingen tid att passa så vi tog en sväng till Od, Fluxfallet och Molla bokskog också. Fler bilder kommer, men nu måste jag ta en dusch och dricka lite kaffe under en filt i soffan. Njuta lite av söndagen helt enkelt!

Hoppas ni haft en fin helg.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Detta inlägg publicerades i Bilder på mig, Foto, Friluftsliv, Må bra och märktes , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar