Önskelista 2015

Jag fyller år om en månad och ska ha ett litet kalas då, för er som inte visste det. I och med det har jag fått frågan om en önskelista.. Jag tycker det är svårt att skriva en sådan! Speciellt eftersom jag inte vill att folk ska känna sig tvingade att köpa något! Men det vet ni kanske redan om..? En varm kram eller en speciell tanke på min dag, några fina ord, det räcker himlans långt. Loppisfynd är toppen med! Helst ska de bara kosta tio kronor! 😀

– Dricksglas med gulddetaljer från Indiska (den minsta varianten).
– Ett utskrivet fotografi föreställandes ett minne från min vänskap med någon, inramat i en gammal träram från loppis.
– Ett presentkort på Divaya spa.
– En låda! Jag älskar gamla lådor med små hemligheter i.
– Salladsbestick med namnet NATURE i guld från Indiska.
– Fröknäcke i en glasburk. Det är ju så jädrans gott alltså..
– Mörk, sockerfri choklad. Mums!
– Torrt vitt vin. (gärna ekologiskt och under 5 g socker per liter, det kan man se på systemets hemsida!)
– Filtar! Jag älskar filtar! Eller ja.. Jag älskar allt som är mysigt! Filtar, varma sockar, gosiga tröjor.. Allt mys är bra för själen!
– Pysselgrejer. Allt som går att pyssla med och skapa med är uppskattat. Allt från färgpennor till papper eller lera, vad som! 😀

Nu kommer jag inte på nått mer, men det räcker nog gott och väl. Det enda som kan tilläggas är väl att jag är tacksam bara över att ni kommer och firar mig!

DSC_4965
Allt som är mysigt är fint. Här agerar en katt myskompis.

Tack för att ni frågade efter en önskelista, finisar! 🙂

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

