Joakim och Ando 50 år Pt.4

Vi spelade beerpong en bit in på kvällen och Ellen lyckades fota mitt vinnarskrik då jag fick i bollen i ett av glasen. Vilken jäkla lycka alltså! Vi tar en gif på det! (Obs. notera Simons och Olas glädje men också Gabriels nonchalans! Haha)
output_gfb9FP

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Joakim och Ando 50 år Pt.4

  1. Ellen skriver:

    Haha, vilken superb gif det blev! 😀

Kommentera

