Julenissarna Lindén

IMG_0565_FotorÄr inte det här en riktig juldröm? Titta vilka fina killar med små små jultröjor på sig!

Många känner en stress över att vintern närmar sig och att det blir både mörkare och kallare varje dag, men sanningen är ju att vi har allt mys framför oss. God mat, tända ljus, spel och lekar ihop med familj och vänner. Det låter ganska bra i mina öron.

Självklart kan även jag känna en stress över att den mörkare tiden på året närmar sig, men då krävs det att man rotar i sina gömmor efter den här sortens bilder så kommer allt kännas lite bättre igen 😉 I och med att tiden går innebär det ju också att min födelsedag närmar sig. 25 år i år, vilket kommer att innebära en hejdundrande fest! Mina vänner har satt ribban och nu ska jag över den. Hehe. Nej men tanken är att min fest kommer att bli något helt annat än vad mina vänner har haft. Oj oj oj så mycket jag har att planera! Imorgon är det redan första oktober vilket innebär att det snart endast är en månad kvar till firandet.. Det är nog bäst att skynda på med anslagstavlan på Pinterest..

Ps. Tack för den fina bilden killar! Ds.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

