Vinnarskallar och kaos på Viva!

DSC_7988_FotorDSC_7997_FotorDSC_8008_FotorDSC_8004_Fotor
DSC_8000_FotorDSC_7994_FotorDSC_8023_FotorDSC_8029_Fotor
Jenny bjöd in ett gäng tjejer från jobbet till hennes nybyggda uterum igår eftermiddag. Vi drack vin, pratade och åt småplock. Det var riktigt trevligt och jag fick tid till att prata lite extra med flera, vilket det inte alltid finns tid till på jobbet. Robin och Ted kom över och hängde lite med Micke och tjejerna. Båda fick gå ut i uterummet och presentera sig lite nervöst medan vi tanter satt och bedömde brödernas likhet/icke likhet med varandra. Stackarna!

Därefter åkte vi till Katrinedals bowlinghall där Lotta segrade stort och jag kom en hedersfull andraplats! 😉 Snyggt jobbat allihopa!

Kvällen slutade med kaos på Viva där ett förvånandsvärt stort gäng dansade loss tills svetten rann. Fy tusan vad kul jag hade! Det är nästan så att jag känner för en omgång till ikväll. Synd att jag inte hade med mig kameran där, vilka jävla bilder jag hade fått. Hehe. Det kanske bara var tur, eller vad tror ni?

Trevlig lördag! #Ingelavevar

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Förskollärarutbildning och profession, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

