Putte i blåbärsskogen

IMG_6062_Fotor
IMG_6280_Fotor
Nu är det äntligen fredag och jag ska få ta ett glas vin tillsammans med mina kollegor från jobbet. Vi ska ut och bowla hela gänget och jag ser verkligen fram emot det! Det har jag faktiskt gjort hela veckan.

Men innan dess blir det nog en promenad i skogen, för att få min dagliga dos av blåbärsris, ljung och tystnad.  Om vädret blir fint tar jag nog med mig kameran. Se upp kära kollegor, kameran hänger nog med ikväll också. Hehe.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Foto, Friluftsliv, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

