Drömmar om ett liv på landet

Jag är frånvarande, jag vet. Det enda jag kan tänka på just nu är fritidshus! Jag drömmer om en sommarstuga och jag har svårt att släppa taget om det och göra annat än just drömma. Jag vet inte hur det kommer bli, om vi kommer skaffa en eller om det bara kommer att fortsätta vara drömmar.

Det är svårt, för det är så mycket att tänka på. Avlopp, vatten, kamin, läget, renovering osv osv.. Men det är också så förbaskat kul! Tänk om vi blir med sommarstuga en dag. Ett rött hus med vita knutar med en stoor trädgård där jag kan odla min sallad och hänga min hängmatta. Då kommer jag att vara den gladaste tjejen i stan.

En dag kanske jag sitter med en kopp kaffe i min trädgård och ser solen gå ner. Just nu får jag nöja mig med den vackra utsikten från mitt fönster i Gånghester.
DSC_5832 DSC_5833 DSC_5836

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i En saga, Må bra och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Drömmar om ett liv på landet

  1. kristallint skriver:

    Åååh var det de fina bilderna du tog när vi prata i telefon?:D
    Och ge inte upp på sommarstug drömmarna, snart slår säkert drömmen in ❤

    • Sara skriver:

      Ja det var det! Tack Fia, jag ska fortsätta drömma. För även om det inte blir sant just nu så mår jag ju himla bra av att drömma 🙂

Kommentera

