Hopp för våren

DSC_5660
DSC_5662DSC_5664
DSC_5675Det var fantastiskt väder hela dagen med upp till 18 grader igår. Jag tog en långpromenad i skogen och framåt eftermiddagen åkte jag och Jocke till Andos stuga där hans föräldrar, han själv och Ellen hängde. Vi hoppade hopprep, träffade Busan (se bild längst ner till vänster), käkade grillat, spelade kubb (som mamma Maria var GRYM i) och vi myste framför brasan inne i huset när det var för kallt för att sitta ute.

Det är så himla härligt att sommaren är på gång nu, våren tar full fart. Jag känner mig lugn, fridfull och på gott humör. Nu är det bara knopparna som ska slå ut för att det ska kännas som att det är vår helt och hållet.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Må bra, Vardag, Vänner och familj och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

