Är du en kärvänlig goding?

DSC_5366
Ni gör mig SÅ HÄR glad! 

Haha, ni är bra härliga ni! När jag skuffar undan bloggen lite och vilar mig från den för en stund så kommer ni tillbaka och läser som bara den. I förrgår var 86 personer inne och kikade hela 130 ggr. Den dagen hade jag bara skrivit ett endaste blogginlägg! Åh, jag tänker ofta på hur det hade sett ut om jag raddat upp alla 86 personer på en lång rad, vilka hade då stått där? Står det bara gosiga och kärvänliga godingar där eller finns det också en och annan som inte alls tycker om mig? Det kanske är bäst att inte veta. Om ni hade stått sådär så hade jag hur som helst gått fram till var och en för att skaka hand eller kanske till och med kramas. För ni känner ju ändå mig ganska bra vid det här laget!

Bloggen är ett fint verktyg för mig. Jag får skriva av mig och det bubblar upp mycket av det jag tänker på för stunden. Bloggen liksom speglar mig och mitt dagliga jag. Det är därför det kommer perioder med mer recept och andra perioder är fyllda med friluftslivstankar eller genus.

Just nu kretsar mycket av mina tankar på jobbet och det beror på att jag inte bestämt mig för vad jag ska göra till hösten (min anställning går ut i mitten av maj). Jag funderar på om jag ska söka några fasta anställningar, eller om jag ska göra något helt annat. Det är så jävla svårt! Jag vet inte riktigt vart jag är i livet just nu. Det enda jag vet är att jag inte vet. Hehh. Kul.

Jaha, dagens inlägg blev en himla massa pladder. Mysigt. PUSS!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

