JAG HAR FÅTT BREV!

DSC_5639
Som ett barn på julafton. Upp och ned hoppade jag, som en liten studsboll av iver. På vardagsrumsbordet låg det ett brev när jag kom hem efter jobbet igår. De första sekunderna fattade jag inte vad det var som låg där, men strax var jag med på vad det var.
Elins första brev till mig ❤
Tänk vad fint! Hon har suttit och skrivit, knepat och knåpat, för att komma på något fint som jag skulle kunna tänkas tycka om att läsa. Det var spännande, kul och gav så himla många bra känslor i kroppen. Jag hämtade papper och penna och svarade direkt, när den stora peppen och glädjen var som störst. Jag lade brevet på posten redan samma kväll.

Tack Elin, det här med brevvänner var verkligen världens bästa idé!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

