30 dagar med yoga

Jag tycker att det är SÅ roligt, mysigt och härligt med yoga och har därför bestämt mig för att i alla fall påbörja en yogautmaning på 30 dagar. Jag har en yogamatta i arbetsrummet, men också filtar, ljus och mycket plats för rörelser. Jag går ju alltid upp en bra stund innan jag börjar jobba och varför inte använda tiden till lite yoga. Jag kommer självklart att utvärdera under tiden som går, så länge jag håller på med det. Tyvärr har vissa utmaningar blivit lagda på is på grund av sjukdom och liknande, vilket även kan hända här. Men jag tänker gå in med ett positivt tanke och hoppas det här kommer göra mycket för min stela kropp.

Är du med? Här kommer första videon:

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Inspiration - Fitspo, Må bra, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 30 dagar med yoga

  1. Linda skriver:

    Adriene är så bra! Jag körde hennes 30-dagarsutmaning för något tag sedan men glömde bort mig efter dag 24. Tack för påminnelsen! Ska återuppta yogandet och göra klart de sista videosarna också.

    • saraforsberg skriver:

      ja visst är hon! Jag tycker att hennes pass var både avslappnande och trevliga att genomföra. Hon började i en lugn takt så man inte tog ut sig för mycket i början för att sedan ösa på mer hela tiden. Jag längtar till nästa pass nu!

Kommentera

