Då häxorna flyger till blåkulla fyller min lillasyster år

DSC_4965 DSC_4993
DSC_4999DSC_5004DSC_5010DSC_5011
Min lillasyster Sofie fyllde ju som sagt år igår, så jag åkte över till Sörmarken efter jobbet för att äta ihop med min familj. Precis som mamma sa så är det alltid mysigt när vi är samlade alla fyra igen och sitter runt bordet tillsammans. Eftersom jag åkte dit lite spontant tog jag med egen mat, jag visste inte om de hade nog till mig (men visst hann jag mumsa i mig lite av deras mat!) De käkade räkor och jag hade med mig en chevrésallad med valnötter och ett supergott bröd som jag tyvärr missade att fotografera!

Som vanligt kom den hungriga grannkatten Lillis på besök och jag kunde inte låta bli att testa pappas nya blixt. Jädrans vad bra den var jämfört med den inbyggda! Det var roligt att fotografera lite och att se pappa kolla in vad jag gjorde hela tiden. Jag fick en hel del bra bilder, min bästa var nog på Sofie med solen i bakgrunden, men dessvärre fick jag inte med hela hennes övre hand. Jaja, det är sådant man får öva sig på, att sätta bilderna snabbare!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Foto, Må bra, Vardag, Vänner och familj och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

