Grattis lillasyster!

IMG_3230 IMG_3240 IMG_3249 IMG_3256
Ett litet bildkollage som visar på flera av min systers härliga sidor.

Idag fyller min lillasyster 21 år! Så här säger väl alla storasystrar, men fan vad tiden gått fort alltså. Hon är 21 år! Hon liksom närmar sig helt vuxen ålder nu. Eller är hon vuxen? Nej, det går inte, hon får vänta lite till för att kallas det. Ung vuxen möjligen. Hehe.

Grattis, hur som helst, Fialotta! Min bittra, härliga syster som alltid är full med skämt för mig att skratta åt. Vi har så kul ihop och jag älskar att alltid få ett litet träningspass för magen då jag varit med dig. Jag ser fram emot att fira dig imorgon och att få sjunga för dig!

Hurra, hurra, HURRA!!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Grattis lillasyster!

  1. kristallint skriver:

    hahah älskar bilderna, speciellt översta då jag är så himla taggad på karuseller..
    Tack så mycket för det fina inlägget 😀 puss puss!!

  2. ellen skriver:

    åååh, GRATTIS till Sofie! 🙂

Kommentera

