Grattis på födelsedagen, älskade Robin!

DSC_4860DSC_4866DSC_4869 Idag fyller min kära sambo 25 år. Dagen påbörjades med frukost på sängen med önskefrukosten: bananglass med frysta och färska bär, tropisk juice och kaffe. Han fick blåsa ut ljuset och berätta vad han önskade skulle hända under dagen och vilken mat han ville äta. Önskemiddagen blev ädelostfylld lövbiff med kålrotspommes, ädelostsås och sallad. Han önskade prinsesstårta till släktfikan och sedan sa han att han ville tänka över vad han vill göra i eftermiddag. Han önskade dessutom en lugn förmiddag i sängen. Då tänker jag passa på att ta mig en sväng till gymmet medan han vilar sig.

Det här året blir mitt fjärde ihop med Robin förresten. Tiden går fort när man har det bra! Fyra år ihop med en glad kille med sprudlande personlighet. Jag tänker på alla skämt, alla kramar och alla fina ord jag fått höra genom åren, så jag uppskattar dem. Robin är fantastiskt duktig på att visa uppskattning och kärlek, han är en riktigt varm person.  Men idag är det din tur, idag ska jag ta hand om dig!

Jag älskar dig, Obbe. Grattis på födelsedagen! ❤

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Vänner och familj och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

