Fredagspromenad och skrivtorka

DSC_4486 DSC_4488 DSC_4493 DSC_4501 DSC_4512 DSC_4520Bildregnet får avslutas med märket på väggen utanför vår port som enligt mig liknar en tjock och en väldigt liten fågel som pussar varandra. Fint på en fredag må jag säga! ❤

Som bilderna kanske avslöjar har jag och Robin varit på en eftermiddagspromenad idag. Jag kände ett stort behov av att komma ut i naturen då jag inte varit ute så mycket idag. Jag upptäckte dock att mitt knä inte alls är var gott humör och att jag nog måste kolla upp det en gång för alla. Mina knän har nämligen smärtat en period och nu har det blivit allt mer ofta och allt värre. Ett besök till en sjukgymnast måste göras alltså!

Förresten så har jag lite skrivtorka just nu och vet inte riktigt vad jag ska ta upp här. Jag känner väl dessvärre att jag kommit ifrån min skämtsamma sida en del, vilken jag gärna ser komma tillbaka till bloggen. Allt behöver inte vara så deppigt och gravallvarligt jämt, eller hur? Om det nu är så det har blivit.. Kanske inte?

Hur som helst. En massa svammel idag. Jag ska försöka tänka ut nått bra till nästa inlägg. Hjälp gärna till, både här och på FB. All hjälp uppskattas. KRAMIZ! (nu var jag SÅ rolig). heh.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Foto, Friluftsliv, Må bra, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

