Chiapudding med snabbmüsli och tankar som snurrar

DSC_4477 DSC_4479
Fredagsmorgon med kaffe, chiapudding och snabbmüsli. Idag är det bara en dag kvar till Battle of scandinavia och jag är så jädrans taggad, så taggad att jag ska åka direkt till gymmet efter jobbet och köra ett benpass! Jag tror att de där tjejerna på tävlingen kommer att bidra till en stor motivations- och inspirationsboost för mig. Det är häftigt att man kan göra sådana saker med sin kropp som dem gör.

Nu ska jag snart iväg till jobbet och idag gästspelar jag på en förskola i Dalsjöfors. Jag ser fram emot det eftersom jag vet att jag kommer att jobba med barn jag tidigare arbetat med. Just nu är jag dock lite kluven på jobbfronten, jag vet liksom inte vad jag vill. Efter sommaren har jag tänkt mig börja söka lite fasta tjänster, men det hela gör mig nervös. Det är svårt att bestämma, jag vill liksom inte hamna på fel plats och sedan tvingas säga upp mig om jag inte trivs.. Som tur är har jag hela sommaren på mig att tänka! Jag hade behövt bra tips på vad man ska tänka på när man väljer arbetsplats..

Har du några tips?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

