En konstnärlig ådra

DSC_4474En present började få liv ikväll. När jag fyllde 24 år fick jag den här vackra målarboken från Island utav Linda. Jag har länge funderat över färgval och hur jag ska ta mig an den och idag bestämde jag mig för att påbörja en av sidorna. Det blev en av de sidorna som var helt utan neonfärger, jag gjorde det enkelt för mig. Fast samtidigt inte, för jag är så himla noga och vill att allt ska bli rätt ändå!

Det här visar en av flera konstnärliga sidor hos mig, för ja, jag ser det här som konst. Jag har hört andra förskollärare prata om hur roligt det är när barn uttrycker sig utan målarböcker, men jag tycker att det här är ett minst lika viktigt redskap för konstnärlig utveckling. Du har inte pressen på dig att skapa de perfekta konturerna utan kan lägga fullt fokus vid att välja de perfekta färgerna till just ditt konstverk. Jag älskar det!

Tack Linda, för en fantastisk present! Du är så bra på att hitta det där som passar mig alldeles perfekt. ❤

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bohemskt, Inredning och design, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

