Tips på enkel och god middag

DSC_4414Jag tänkte komma med ett litet tips sådär mitt på dagen för att ge inspiration till kvällens middag om du skulle behöva det. I söndags käkade vi middagen på bilden, nämligen sallad på blandade salladsblad, tomat, avokado och gurka med hemgjord aioli, stuvade champinjoner och lök med helstekt fläskfilé. Kött och sallad är underskattat. Dessutom gillar jag att hela rätten både är glutenfri och laktosfri! Jag är även säker på att rätten hade vart god som vegetarisk variant med endast den stuvade röran och salladen. Jag smaksatte salladen med citronsaft, vitvinsvinäger, olivolja och Trocomares örtsalt! Hoppas du fått lite inspiration till kvällen!

Låt väl smaka! 😉

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i LCHF, Paleo, Recept och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

