Magin i sagans värld

DSC_4341 DSC_4347 DSC_4346
Jag tror jag allt för ofta underskattar känslan en riktigt bra bok kan ge. Tänk dig själv att krypa upp i soffan med en kopp kaffe, mjuka kuddar, en varm filt och en riktigt bra bok. Det är så lätt att försvinna bort i en helt annan värld och med ens förvandlas de mjuka kuddarna till en hängmatta och filtarna till varma vindar mot din hud i ett sommarlandskap. Ikväll ska jag leta upp en ny bok att läsa! En glad, pigg och rolig bok. För visst är ”Sagan om isfolket” fantastisk, men jag tycker att det är trevligt att läsa flera böcker samtidigt som jag kan variera efter sinnesstämning.

Vad läser du just nu?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

