25-årsåret!

DSC_4425För att starta måndagen på bästa möjliga sätt, bakade jag kokostoppar på morgonen. Det har blivit lite utav en måndagstradition tror jag..? Hur som helst så käkade jag en kokostopp, drack kaffe ur min nya fina kaffekopp och funderade över året som nu är i full gång. Det är ju 25årsåret! De flesta av mina vänner är födda 1990 vilket innebär att hela högen nu fyller 25 det här året. Det innebär kanske många fester men också lite extra press på speciella och väl genomtänkta (dock inte nödvändigtvis dyra) presenter! Madde har redan fyllt och hon fick en spadag med middag av mig. Robins present är nästan färdig, men det är svårt alltså..

Efter Robins födelsedag i mars fyller Ellen härnäst i maj, det innebär alltså ett ganska lagom mellanrum för att kunna planera och fundera ut en bra present. Det här är inget jobbigt med presenter, det här är en skitrolig grej att få ordna med! Jag älskar att handla speciella presenter till mina vänner som passar dem som handen i handsken. Jag har nog lyckats med en hel del bra presenter genom åren och det bästa med allt är ju när man får se sin vän lysa upp av glädje inför presenten.

Jag tycker att en riktigt bra present kännetecknas av något som kan kopplas tydligt till ens vän och det visar att man känner sin vän väl, att man vet vad hen gillar och mår bra av.

Har du något minne av en riktig fullträff till present du gett någon?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Vänner och familj och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

