De ger mitt hem värme

DSC_4320DSC_4322DSC_4327
DSC_4340
Tänk så mycket blommor och växter gör för ens hem! Jag blir pigg och glad av att se dem i varje hörn av lägenheten. Igår fick jag den fina gula blomman som hamnade på vardagsrumsbordet av Anneli och Carro (tack igen!). De två rosa och lila blommorna är från buketten jag fick från Robin i veckan och den sista bilden är på blomman vi fick från mamma och pappa för ett tag sedan. Jag måste kolla upp vad de heter egentligen! Det är roligare med blommor när jag vet vad det är som står i krukorna här hemma.

Vilken av dem är din favorit?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bohemskt, Inredning och design, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

