Ny somrig header

_0428WOHOO! Har ni sett min nya header? Eller nja.. Nya och nya.. Det är nya bilder och gitarren är utbytt mot en drömfångare! En av bilderna är tagna av min kära vän Ellen och headern är ordnad av min gamla klasskamrat Mathias. Supersnälla är dem båda två.  Tack finisar!

Vad tycker ni? Blev det bra?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bohemskt, Sara tycker och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

