Att känna sig älskad

DSC_4256 DSC_4264Igår var jag hängig och småsjuk, trött och på sämre humör än vanligt. När jag skulle gå ner med den där förbaskade tvätten efter jobbet kom min älskade Robin upp för trappan, lysande som en sol. I handen hade han ett paket och en bukett rosor och pioner. Jag tappade hakan och när han kommit upp till mig föll jag i hans armar. Han hade inte kunnat pricka mer rätt! Det var helt rätt dag han gjorde det på. Han hade varit på en av mina favoritbutiker: Bettys på Trandared och valt ut något han tyckte passade mig perfekt.

Med det här vill jag säga, glöm inte att ge dina nära och kära lite kärlek idag! Det behöver inte vara en present, utan snarare något fint ord eller en varm kram. Kärlek är så himla viktigt för oss människor, och att visa den är nästan ännu viktigare.

Tack, min Robin! Tack för att du känner mig så väl och tar hand om mig på alla möjliga sätt. Tack för att du är du! ❤

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bohemskt, Inredning och design, Skönhet, Vardag, Vänner och familj och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

