Söndagsbestyr

Igår var det mycket som var på gång. Vi fick hjälp av Markus att flytta vår gästsäng, dvs min gamla säng, hem till min mor och far. Jag ordnade i gästrummet som nu kallas arbetsrum eller gymrum. Det blev helt okej, men det finns mer kvar att göras. Sängen har bytts ut mot träningsprylar och böcker. Jag måste skaffa några krokar och speglar för att få det mysigt och hemtrevligt där inne. Helst vill jag måla om hela rummet! (Kan säkert ha blivit påverkad av Marie i fredags).  Jag ska hur som helst ta en bild på det hela då ljuset lyser in där, så kan ni hjälpa mig med idéer! Efter att ha ordnat där inne var det dags att äta pulled pork. Vi bjöd Markus som tack för att han hade hjälpt oss att flytta sängen och vi satt och pratade länge länge i köket efter maten.
DSC_4251
Mm.. Han är så söt..

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Vardag, Vänner och familj och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

