Matinspiration från idag (LCHF och paleo)

DSC_4265 DSC_4268 DSC_4278 DSC_4280 DSC_4283 DSC_4286 DSC_4290
Robins middagsförberedelser.

Det gick inte så bra, det där med att börja räkna kalorier. Jag blev nämligen sjuk igår och idag har jag inte känt mig alls bra. Därför lyssnar jag på kroppen och väntar med det tills jag är bättre. Jag måste bli frisk nu då alla mina kollegor på jobbet är sjuka och imorgon ska vi på teater med barnen. Det går bara inte att missa det! Jag äter dock så ren mat som möjligt och ändå strikt LCHF. Inga substitut för pasta, bröd och liknande utan ren mat.

För att ge er lite inspiration tänkte jag dela med mig av vad jag ätit idag. Till frukost blev det en halv förpackning kokosgrädde med vaniljpulver, lite smör och kokosolja. Till lunch blev det pulled pork med coleslaw och nu står Robin och lagar smörstekt vitkål med chilibiffar. Det doftar ljuvligt här hemma!

Vad har du ätit idag?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Ketos, LCHF, Paleo, Tips och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

