Målarfredag med vin och skönsång

DSC_4063 DSC_4071
DSC_4090DSC_4093Igår kväll åkte jag lite spontant hem till Marie och joinade henne när hon målade om sin hall. Jag hjälpte till och tyckte att det blev himla snyggt till slut, vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Efter en liten stund kom Elina över och vi satt och snackade, de drack vin (jag kaffe) och vi sjöng och spelade diverse instrument i soffan. Det var en sån feelgood-kväll, trots vissa jobbiga ämnen. Jag kände mig så avslappnad och framåt tolvtiden då Elina hade gått sedan en stund tillbaka kände både jag och Marie att vi var redo att däcka.

Snacka om härligt spontan fredag. Sådant gillar jag! Nu taggar jag en långpromenad innan solen försvinner bakom molnen här i Gånghester. Vi ska eventuellt flytta vår säng hem till mamma och pappa idag också och göra om gästrummet. Det känns himla spännande! Tänk att få ett eget gym hemma i lägenheten. KUL!

Vad ska du göra idag?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Inredning och design, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

