Sommarlängtan

nellylook1bubbleroomlook4
Från vänster: Klänning från Happy Holly 249 kr, Klänning från Truly mine 399 kr.
bubbleroomlook2bubbleroomlook3
Från vänster:Klänning från Truly mine 349 kr, Playsuit från Make way 399 kr.
bubbleroomlook5bubbleroomlook6
Från vänster: Noelia dress från Make way 499 kr, Klänning från Rut & circle 319 kr.
Bilder lånade från Bubbleroom.

Jag längtar efter att klä mig i klänning och boots, eller klänning och sandaler. Massor med smycken, bruna skärp och bar hud. Jag vet att det dröjer tills dess, men jag har fått försmak nu när solen tittat fram de senaste dagarna. Det är faktiskt helt okej att drömma!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Skönhet och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sommarlängtan

  1. kristallint skriver:

    Den nästsista klänningen (vita) var ju hur fin som helst!!

Kommentera

