Alltså, du bara måste prova!

DSC_3949
DSC_3956DSC_3962DSC_3968DSC_3975
Igår vid den här tiden var jag ute på en promenad i Gånghester. Solen gick upp medan jag traskade bland spångarna häromkring. Jag lyssnade på min ljudbok än en gång och andades in frisk vårluft. Min nya rutin med morgonpromenader är fin, den får mig att må så bra. Du borde testa, i alla fall en morgon i veckan, kanske på helgen?

Jag ska snart testa att cykla till jobbet, men det måste bli lite varmare först eftersom jag har så himla långt till dit med massor av uppförsbackar. Jag kommer att behöva duscha när jag är framme, men det kommer det att vara värt. Att starta morgonen med rörelse är det bästa sättet att starta en dag enligt mig.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

