Soliga Sandwalls plats

Efter jobbet igår åkte jag in till stan för att träffa Marie, en härlig tjej jag jobbat med i Dalsjöfors. Vi satte oss på en uteservering, snackade, käkade och hade det gött i solen. Mitt ansikte brände fint när jag kom hem. Tiden liksom bara rann iväg, precis som den har gjort vid många andra tillfällen det senaste. Marie är så lättsam att prata med och det var skönt. Avslappnat och lättsamt, precis vad jag behövde. Tack! ❤

DSC_3842 DSC_3851 DSC_3859 DSC_3875
DSC_3888
DSC_3899
DSC_3915DSC_3922

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Bohemskt, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

