Gånghester när det är som bäst

DSC_4000 DSC_4007 DSC_4012 DSC_4016 DSC_4017
Jag ligger hemma i min säng efter en heldag på jobbet. Jag är trött men ringer Jocke ändå. Jovisst, han är hemma och jag får gärna komma över, han och Viktor sitter tydligen i trädgården och har det bra. Tio minuter senare sitter även jag och har det bra jämte Viktor. Solen lyser mot husväggen och vi dricker kaffe medan Jocke spelar gitarr för oss. Hundarna springer runt och busar när Robin plötsligt dyker upp efter sin löptur. Även han får lite kaffe och vi pratar en stund innan det är dags att gå hemåt igen.

Det är så enkelt. Att promenera hem till sina fina vänner för en kopp kaffe för att sedan promenera hem igen. Inget avancerat, bara sol och vänskap.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Foto, Må bra, Sara tycker och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

