Välja nytt gym pt 2


Spännistider 😉 Åååh vad fint det var att gymma i söndags. Vilken fin känsla, kroppen bara skrek att den ville ha mer och jag körde tills armar och axlar var alldeles darriga.

Jag måste verkligen bestämma mig snart. Jag kan inte gå utan att gymma längre, jag saknar det så. Det lutar faktiskt åt att välja nordic wellness (förlåt Ellen), men att gästträna på Friskis när jag har lust. Nordic Wellness kommer nog ge mig en större pusch till att komma igång ordentligt och dessutom har de mycket bättre öppettider än Friskis. Jag har ingen lust att vänta länge länge på lördagsmornar för att kunna åka och träna. Jag tror faktiskt att jag köper ett kort redan den här veckan. Jag är supertaggad på att komma igång ordentligt!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Gymmen i Borås, Sara tycker, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

