Fika hela lördagen och melodifestivalresultat

DSC_3743
DSC_3758DSC_3760DSC_3766
Det var längesedan jag fikade så här mycket på en och samma dag. Jag har ätit kokostoppar med mandelsmör, vinbärspaj, chiapudding, kokosgrädde och snickersgodisar. Herregud. Jag är knökfull nu. Jag har haft en himla fin dag med mina vänner och inte haft mycket tid över till att göra annat än att umgås med dem. Mindre tid till att blogga med andra ord, men vad gör det? Jag tror att ni kan tänka er att förlåta mig för det. För visst är vänner så himla viktiga? De har fått mig att må så förbaskans bra idag. Tack! ❤

Förresten så var det väldigt trevligt att kika på melodifestivalen tillsammans med andra, men jag hittade inga nya favoritlåtar ikväll tyvärr. Ett av bidragen fick dessvärre noll poäng på min lista och det var ingen överdrift från min sida. Usch, jag tänker inte ens säga namnet för jag vill samtidigt inte bidra till några elakheter mot någon. Jag hyser inget personligt agg utan allt med bidraget var så långt ifrån min smak det kunde komma. Det var dock kul att ge betyg och diskutera vad vi tyckte om låtarna. Jag är glad att det inte blev något fokus på att narra deltagare, därför var ”klädval” ett bättre alternativ att bedöma och ge poäng efter än att bedöma ”utseende”.

Kvällens bästa framförande: Kristin Amparo
Kvällens bästa klädsel: Andreas Weise
Kvällens bästa låt: Kristin Amparo
Kvällens bästa totalt: Kristin Amparo

Sammanfattning: Vi verkade vara ganska eniga om att Kristin Amparos röst var fantastisk. Hon var felfri i sin sång och visade kärlek till musiken, en klar etta bland bidragen för oss alla.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Sara tycker och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

