Melodifestivalen betygsättning

IMG_3679

Vi ska ha över lite vänner ikväll inför Melodifestivalens andra chansen. Jag sitter och knåpar på en aktivitet kopplat till uppträdandena. De som kommer är inte trogna följare av schabraket men det känns som att det kunde vara en kul grej att betygsätta artisterna på olika sätt. Nu när det är andra chansen kommer det att vara dueller mellan olika artister, men jag tänker att vi gör ett poängsystem som innefattar alla artister och räknar ihop totala poäng i slutet. Sno gärna min poängsättningen.  Jag tänkte att vi kunde göra såhär:

Melodifestivalen 2015 – Andra chansen
Poängsättning mellan 0-10 poäng. Skriv ditt namn på lappen.

Andreas Weise – Bring Out the Fire
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Linus Svenning – Forever Starts Today
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Hasse Andersson – Guld och gröna skogar
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Kristin Amparo – I See You
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Dolly Style – Hello Hi
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Dinah Nah – Make Me (La La La)
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Behrang Miri feat. Victor Crone – Det rår vi inte för
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Samir & Viktor – Groupie
Framförande:
Klädsel:
Låt:
Totalt betyg:

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Tips och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

