Träningsfreak

DSC_2036
Solen får symbolisera träning i det här inlägget. Jag saknar solen i mitt liv! Det har inte blivit ordning på träningen sedan i helgen och det är väldigt jobbigt, det liksom drar i kroppen på mig. Jag saknar att lyfta vikter och att känna musklerna jobba! Anledningen till att jag inte tränat (läs styrketränat) sen dess är för att jag inte har något gym att gå till. Jag måste skaffa ett nytt gymkort och det är så himla svårt att bestämma sig för var jag ska börja.

Förhoppningsvis ska jag och Ellen testa ett nytt gym idag, alternativt ta ett engångspass på Friskis igen (för jag blir galen om jag inte får träna idag!). Vi har flera ställen kvar att testa, dessutom öppnar ett megagym här i stan snart och det går ju inte att bestämma sig innan man vet om det gymmet är något att ha. Just nu är jag dock ganska sugen på Nordic wellness, men vi får se. Jag har ju som sagt endast testat just det gymmet!

DSC_3231
Morgonens lektyr ihop med kaffe innan jobbet. Kanske det sista numret av Friskis för mig..?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Gymmen i Borås, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

