Kvällsaktiviteter för vardagar

En svinstark cappuchino efter jobbet satt ju inte helt fel alltså.. Jag njöt av den medan jag tänkte över dagen som varit. Idag hälsade vi på solen mest hela dagen. Visst är det fint när den kikar fram? Vi hälsade inte bara utan vi vinkade, sjöng och berättade för solen att den var och är så himla välkommen till oss på förskolan! Det borde du också göra, då kanske den stannar för gott..? 😉

Idag är det dags för badminton igen och jag är skittaggad! Det är så himla kul att ha en återkommande aktivitet varje vecka att utföra med sina vänner. Speciellt när det är lite fart i det hela, jag älskar det!

Har du någon återkommande fast aktivitet/intresse du utför varje vecka efter jobbet? 
DSC_3213
Kanel och kardemumma ovanpå mandelmjölksskummet.DSC_3214
Ett stycke smutsigt fönster på bild. Hehe. Kanske dags att tvätta sina fönster nu när solen bestämt sig för att titta fram allt oftare?DSC_3223
Hej hej Solen! Jag ser dig allt där du lyser på träden utanför. Du är så välkommen hit! ❤

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

