För att varva ner..

DSC_3193 DSC_3194 DSC_3197Pussel, är inte det ett vanligt kattnamn? Eh.. Varför är det så egentligen? Vilket löjligt namn. Hur som helst har jag lånat ett pussel av min kära mor och nu sitter jag som besatt och pusslar länge länge. Jag fick lite hjälp av Ellen och Robin igår men nu har ju Ellen (såklart!) åkt hem och Robin har just åkt till Kalmar för att jobba där i veckan. Jag gillar dock inte när någon tar över mitt pussel.. Jag vill reda ut det hela själv! Det här kan vara en bra grej för att få mig att varva ner lite, som Robin sa. Jag har ju så mycket energi i kroppen och det här får ju mig faktiskt att sitta still!

Idag har jag inte fått något jobb (antagligen bara för att jag endast gjort mig tillgänglig fram till kl 13.30, ska till läkaren kl 14). Så nu ska jag laga lite frukost och sedan ska jag iväg en sväng för att träffa Linda på stan. Förhoppningsvis ska jag testa ett nytt gym också! (Hoppas, hoppas!).

Vad ska du göra idag?

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

