Egentligen en bonde?

IMG_4537 IMG_4540 IMG_4226Ibland undrar jag.. Tänk om jag egentligen är från landet, att Mona och Stefan egentligen är mina föräldrar och de här två, ovanför, egentligen är mina bonnesystrar? Jag menar, jag var ju en stjärna på allt ifrån att köra traktor, att rensa i rabatten, att mjölka kor och jag är ju minst lika knäpp som de här två.. Linnéa kanske bara blev så himla åpen som liten och ville ha all uppmärksamhet så de var tvungna att skicka iväg mig i en resväska till en annan stad, fortare innan Linnéa hunnit skrika ”KOGÖDSEL!” Stackars Vican hamnade nog i ladugården ett tag pga sina fantastiska komockarskills för att sedan blivit utbytt när hon ertappats att rida på korna istället för att städa i stallet.

Nää, jag tror på Robins version om att jag blivit skeppad i en stråkorg från min finska mor över Östersjön och att mamma Elisabeth tog emot mig i Göteborg när jag åkt ett halvt varv runt Sverige mer. Det låter liksom mer logiskt.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

