Äntligen är måndagen här!

DSC_2940 DSC_2945 DSC_2951Det är viktigt att starta veckan på rätt sätt tycker jag. Det gäller att vara avslappnad, positiv och att känna ett lugn innan den drar igång, det är i alla fall viktigt för mig. Bilderna visar hur min morgon ser ut. Jag sätter mig på fårskinnspläden i köket framför datorn, klickar mig runt lite på nätet, kollar in några bloggar, dricker lite kaffe och får inspiration till att blogga själv. 

Just nu har jag lite svårt att komma på vad jag ska blogga om, men det kommer väl till mig medan dagen går. Sjukt kul att ca 40 st olika människor kollar in min blogg varje dag. Det låter kanske inte mycket för dig, men för mig är det många. Jag menar, det är 40 st olika individer med olika liv som sitter bakom skärmen och läser. Häftigt! Tänk om jag kunde se dig, det vore coolt.

Nä, dags att sätta sig i soffan och kolla in nyhetsmorgon så jag har lite koll på vad som hänt i världen medan jag sovit.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Foto, Inredning och design, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

