Mat efter styrketräning

DSC_2745
DSC_2753
Är inte det här så typisk mat efter träning under en deffperiod? Kyckling och broccoli i all evighet och gärna tills man kräks på det. Eventuellt torsk och grönsallad ibland med. Skillnaden på min mat och vanlig deffmat är att jag hyvlade bort en stor skiva smör som smälte ovanpå broccolin. Såå mycket bättre. Robin ska nog ha bea på, perfekt!

Nu är jag heelt slut efter att ha gått upp vid halv fem imorse (det blev inte ens någon träning då :/ ). Dessutom var det ett riktigt killer arm- och axelpass ikväll på nya Nordic Wellness. Imorgon bitti har jag äntligen bilen igen och ska köra ett cardiopass på morgonen för att sedan testa crossfit för första gången på eftermiddagen. Yaay!

Vi hörs!

Annonser

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i LCHF, Må bra, Paleo, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s