Att vara utan bil

Vår bil är inne på lagning och det är så fruktansvärt frustrerande! Jag har absolut inga problem att ta bussen till jobbet, det går bra förutom att bussen bara går en gång i timmen ut till Aplared då, men det har jag lyckats jobba runt med hjälp av fina kollegor. Dessutom är det bra för miljön att ta bussen vilket jag gillar starkt!

Det som däremot stör mig är att jag inte kan morgonträna på gymmet! I vanliga fall gör jag det flera ggr i veckan, men nu tvingas jag till hemmaträning. Det går absolut bra det också, men jag måste vara tyst (så Obbe kan sova). Det finns inte heller någon bra  konditionsträning att köra hemma inomhus under en lite längre stund. Snaaart kommer solen lite tidigare, då kan jag ge mig ut, men nu känns det lite småsurt att gå ut på morgonen.

Har du något tips? Hur ska jag göra?
(Idag blir det nog träning efter jobbet istället, trots att jag inte gillar det lika mycket.. Vi ska testa ett nytt gym, jag och Ellen! 😀 )

DCIM100GOPRO
Kanske skulle låna pappas båt.. 😉

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Sara tycker och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

