Irish coffee steg för steg (LCHF)

Såhär gör jag en redigt go Irish coffee i tre steg (utan brunt socker). I två av tre Irish på bild finns det dock socker. Inte i min. Min mage är nu härligt svullen efter mejerierna nu. Alldeles perfekt gravidsvullen. Nästan så jag borde tagit en bild, men bara nästan. Vinet dracks ur det fantastiska glaset från Mats Jonasson. Stoltare tjej i soffan hade ni nog inte kunnat hitta, då jag äntligen fick avsmaka lite vin i mitt vackra glas.DSC_2250 DSC_2252 DSC_2260 DSC_2263 DSC_2266Mats Jonasson ❤

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i LCHF, Må bra, Sara tycker, Tips och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

