Öva, öva, öva..

DSC_2086
Godmorgon! Här kommer en liten brusig bild från min morgon. Jag har suttit här i arbetsrummet och läst på om min kamera och testat att fota mitt mys med den. Det är inte det lättaste, men jag har lyckats få till hur man bestämmer fokus i bilden så att det inte nödvändigtvis ligger i mitten. I det här fallet ligger det hos ljuslyktorna som ni kanske ser.

Såhär ser det ut på min arbetsplats inne på kontoret. Det är rätt lyxigt att ha ett kontor faktiskt och speciellt att kunna ha det för sig själv. Robin är inte speciellt intresserad av det. Här skriver jag upp mina arbetsdagar, har bilder på barnen jag jobbat med och behåller fina teckningar och målningar jag fått. Tavlan i bilden ovan är från några fina föräldrar och barn som jag fick när jag slutade på mitt förra ställe. ❤ (Fin ”blurrning” över barnen va? Paint is my friend. Hehe)

nr2

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Inredning och design, Må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

