Ny kamera, nya bilder.

Tjuhuu! (glädjetjut) Jag är på ett så förbaskat gott humör. Jag har nämligen köpt en systemkamera och ett objektiv idag. Valet föll på en Nikon D7000 och ett objektiv av samma tillverkare vid namn 18-200. Valet föll sig rätt naturligt eftersom min far är en aktiv amatörfotograf som har bra koll på vad som skulle passa mig. Jag hann dessvärre inte fota speciellt mycket utomhus innan solen försvann, jag hann få en okej bild innan mörkret lade sig. Jag fotade lite inomhus också men det blir ju inte alls av samma kvalitét. Ni ska få ett smakprov, men då får ni vara snälla mot mig. Jag är HELT ny på det här och har dessutom knappt fattat vad jag gjort när jag redigerade bilderna lite lätt. Men.. Jag har ju lovat er bilder sedan tidigare så här kommer dem. Enjoy!

DSC_2034 (2) DSC_2064

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Friluftsliv, Inredning och design, Må bra, Sara tycker och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

