Kanske har jag vingar?

Det var längesedan nu, jag vet. Det beror faktiskt mest på att jag inte äger en vettig kamera. Jag vill att bloggen ska ha massor av bilder. Om jag hade haft pengarna till det hade jag köpt en kamera på direkten.

Hur som helst. Jag kände ett stort behov av att skriva, om än några rader. Idag ska jag börja på mitt nya jobb. Jag är nervös och stressad över det nya jobbet, men inte bara över det. Ett nytt kapitel i livet börjar. Kapitlet då jag vågar, då jag tar steget ut och kan falla hårt, eller så visar det sig att jag har vingar, de kanske bara gömt sig under huden.

DCIM100GOPRO

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

