Livet är vackert.

Det regnar utanför mitt fönster och jag är hemma igen. Igår hade jag en uns känsla av ångest i kroppen, det kändes jobbigt att vakna i sin säng i lägenheten. Jag saknade den friska luften, att få uppleva att naturen omsluter mig så fort jag tar ett steg ut ur tältet. Jag saknade glädjen som spritter i ett fågelkvitter, doften från utslagna blommor och känslan av gräs mot barfota fötter.

Jag bestämde mig just för att vända på det. Livet är vackert, det är så enkelt att se det fina bara man försöker lite. Jag tänkte sätta på lite fin singer-songwriter musik och dansa runt i lägenheten på barfota fötter och ordna så det blir riktigt mysigt här inne. Jag ska tända lite ljus, pyssla lite och om en stund ta en promenad i sommarregnet.

This is how beautiful life is: (without the need of beeing photoshopped)

GOPR0729 GOPR0745 GOPR0794 GOPR0805

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Friluftsliv, Må bra, Sara tycker och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

