Sommaren är här!

På torsdag eftermiddag börjar semestern för både mig och Robin. Vi ska åka till Grövelsjön som ligger i ett fjällområde i Dalarna. Vi ska vandra, tälta och bara ha det fantastiskt. Vi kommer också att dra oss över till Norge och spana in de vackra fjällen, fjordarna och slingriga vägarna. Semestern är efterlängtad och den kommer att göra mycket gott. Jag ser fram emot tystnaden.

Här kommer lite bilder från vår resa till Lanzarote vi gjorde i höstas. Dessa bilder får mig att tänka på sommar och semester, trots tiden på året då bilderna togs.
IMG_0490
GOPR0338
Två små fingrar kom visst med på bilden.. OBS! Jag är inte naken 😉GOPR0359 GOPR0360 GOPR0368 GOPR0385 GOPR0392 GOPR0524 GOPR0539
GOPR0671Jag var ju tvungen att ta med en bild från Sverige också. En bild från paddornas och grodornas parningssäsong.

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

