Regression tidigare liv med Christina Grossi

I måndags var jag och mamma hemma hos Christina Grossi tillsammans med ca 10 andra personer för att testa på att göra en regression till tidigare liv. Innan jag kom dit var jag ganska skeptisk då det kändes ganska overkligt för mig att kunna gå bakåt i min själs liv, jag kunde inte ens föreställa mig hur det skulle gå till. Jag visste helt enkelt inte vad jag skulle tro eller känna och jag var aningen nervös. Eftersom jag litar på Christina helt och hållet och endast haft positiva upplevelser då jag träffat henne så bestämde jag mig för att testa regressionen med ett öppet sinne.

Passet började med att Christina guidade oss ner i en sittande avslappning. Jag kom djupare ner i avslappningen än vad jag brukar göra och kanske beror det på Christinas förmåga eller så handlar det om att jag lärt mig att lättare kunna slappna av efter allt fler yogapass i mitt liv. Kanske en kombination av de båda? Efter en stunds tystnad påbörjades regressionen. Christina förklarade hur vi skulle göra så att vi lättare skulle kunna ta oss till ett tidigare liv. Hon ställde frågor och vi fick finna svaren inom oss. Förvånansvärt nog (för mig) så fick jag upp bilder och svar i mitt huvud! Jag insåg att min öppenhet för passet hade hjälpt min förmåga mycket.

När regressionen var över fick vi långsamt vakna till liv och vila oss i det vi upplevt. Alla i gruppen som ville fick dela med sig av vad de känt och gått igenom. Både jag och mamma hade känt och sett saker vi inte riktigt kunde förklara, men som vi ändå på något vis kunde förstå.

Nu i efterhand känner jag att oavsett vad det var jag upplevde i måndags och oavsett hur mycket som stämmer av det jag så mår jag riktigt bra av upplevelsen. Det var ett aningen läskigt, spännande men också fantastiskt upp-öppnande pass. Det känns som att jag lärt mig mer om mig själv i den här upplevelsen. Jag rekommenderar alla som vågar och vill att testa på det här! Du kommer inte att ångra dig.

om_mig
Kika gärna in på Christinas nya hemsida http://christinagrossi.se

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Recension på träningsform/redskap, Sara tycker och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

