Ett avslut

Jag har funderat vidare lite sedan jag skrev det förra inlägget. Jag vill inte fortsätta leva som jag gjort. Jag vill ut mer i naturen och jag vill hellre njuta av en god bok än att följa bloggar. Människan är skapt för att vara utomhus, att njuta av solen, växterna och alla djuren. Tack utomhuspedagogiken som fått mig att verkligen inse det! I samband med det här hade jag kunnat säga att jag stänger ner bloggen, facebook och instagram – men det gör jag inte. Jag vill låta möjligheten finnas kvar att kunna skriva och kontakta människor när de inte ser mina röksignaler 😉

Innan jag avslutar vill jag tacka alla som stöttat mig när jag mått dåligt det senaste, det har hjälpt mig mycket. Jag är nu på bättringsvägen och ser fram emot att komma ut på härliga promenader och att testa på yoga igen.

En dag kanske vi ses igen, men till dess – glöm inte att leva i nuet, njuta av livets små ting och att inte stressa! Livet är för kort för att slösas på sådant.

Peace / hippietjejen

20130425-084000.jpg

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Må bra, Sara tycker, Tips och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett avslut

  1. Det låter som ett bra beslut. Lycka till i livet!! KRAM

Kommentera

