Lite fina bilder från pappas kamera

Idag har jag promenerat med pappa uppe på Rya åsar i Borås – ett ställe som Jonas Colting brukar springa på har jag hört. Det var kuperad terräng så det blev en tuff men skön promenad! Det var inte så roligt väder men vi lyckades ändå hitta en fin plats för lite kaffe och kokostoppar. Efter att vi promenerat drack vi lite kaffe hemma hos mamma och pappa. Jag smög upp till deras dator ochför att kika på lite bilder pappa tagit tidigare med sin kamera, som inte jag sett än. Titta så duktig han är!
Skridsko_2013 01 20_0485_redigerad-1Skridsko_2013 01 20_0495_redigerad-1Skridsko_2013 01 20_0510_redigerad-1Skridsko_2013 01 20_0516_redigerad-1Skridsko_2013 01 20_0518_redigerad-1

Bilder från en vinterdag på Kransmossen. De hade spolat is på en fotbollsplan så vi passade på att åka skridskor i några timmar. Mys!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Bilder på mig, Friluftsliv och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

