Kärlek alltså..

Den 17:e augusti har Robin och jag varit ihop i ett år! Det känns faktiskt som att det vore mycket längre! Idag åkte han utomlands och tänka sig att jag redan saknar honom, trots att vi varit ihop i ett år. Jag tänker att jag ändå borde ha lärt mig att vara utan honom nu, men icke! Tur att jag har världens bästa tjejer på besök idag och imorgon. Jag ska krama dem konstant!

20120809-074352.jpg
Finaste killen med det finaste leendet!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

